jessiepethrus.blogg.se

Var i Sommar Land

Publicerad 2015-07-16 10:08:18 i Allmänt,

Innan jag börjar så ville jag bara säja att gårdagens vlogg kommer up på YouTube om några dagar. Här är länken till min kanal.
 
Ja så igår var den toppen dag. Jag hadde ganska mycket att göra och dock en anledning varför jag inte skrev igår, och sedan när jag hade tid att skriva, var det så sent och jag har så trött att jag bara inte kunnde. Så jag tänkte skriva två inlägg idag istället. Nu och senare i knäll.
 
Ok, så min sista post hanlade om mina 'juni favoriter' och men sedan iförrigår så fick jag min nya Samsung S5 Mini, och så klart att den är med på favorit listan nu asså. Jag har blivigt helt fast vid den. Uppgradering från S3 mini till denna är ju bara helt sjukt asså.
 
 
 
 
Jag sitter fortfarande och kollar på cases för att skydda den, och har gjort det nu i cirka 5 dagar men ingenting hittar jag änns på Amazon, vilket är väldigt svårt att tro efterso jag köper princip nästan allt där. Iallafall alla mina technisca saker mm.
 
 
 
Iallafall, som ni kan läsa på titen så var igår en vldigt fin sommar dag. Mamma, min syster och jag åkte till ett garden center och köpteblomor och hade lite mys med caffee.
 
 
Ha en bra dag så hörs vi senare ikväll.
 
Kram,
Jessie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela