jessiepethrus.blogg.se

Väldigt Produktiv Morgon

Publicerad 2015-07-20 10:33:00 i Allmänt,

God morgon, allesammans, och glad Måndag!

Idag var det min tur att ta ut Gibson. Jag vaknade upp kl: 6.30 precis och sedan låg kvar i sängen och gick in på Instagram. Igår kväll så gick jag ock la mig cirka 00.30 för att familjen och jag kållade på "the equalizer", then var värkligen jätte bra. Det är en film med Dazel Washington. Jag var faktiskt lite förvånad att jag inte var trött imorse, eftersom jag inte har kunde såva riktigt på dem sista veckorna. Men, j, jag ska inte klaga, haha. Idag är det klippnings dag hos frissan och jag ska också bleka eller slinga håret. jag inte riktigt bestämt mig än, så jag har till kl 12.30 och tänka, ahh!!

En annan rolig sak som kommer att hända idag är att jag ska gå och kålla på Jurassic World, wow va den kommer nog att vara bra! an har ju jätt att Jurassic Park, så undrar hur denna kommer att bli.

Hela morgonen har jag nu filmar, vloggat, och redigerat lite. Nu sitter jag här, också. Så faktiskt har denna dag varigt ganska produktiv. Fast ingent plugg har hänt ännu, vilket jag pste göra!

Här än en bild på protein pankakor, med avokado och ost och ketchup. Ja, jag vet lite konstig frukost haha, jag kan vara konstig ganska ofta.

 

Just det Vikings har jag ju också kållat på idag. WOW! Haha jag tänkte inte på hur mycket jag faktiskt har gjort, plus ätigt och tagit ut hunden på morgons promenad och kl är ju bara 9.00.

Jaja, detta är väll allt för att nu måste jag göra ig iordning för att åka till gymmet och träna, spela in lite vlogg material för min Engelska fitness kanal och så.

Kramar,

Jessie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela