jessiepethrus.blogg.se

Underbar Färg Från BarryM

Publicerad 2015-07-19 18:47:00 i Allmänt,

 
Det är runt 30 grader här i England nu och jag svettas som bara den. Jag har druckit massor av vatten och de flesta av mina kalorier för dagen har komigt från smoothies. Jaja, man ska inte klaga för innan man vet så är det vinter snart igen.
 
Här är en mycket vacker nagellack so jag har värkligen älskat de sistonde, nu som en sommar färg. Det är BarryM's nya collection som torkar fort.
 
 
Väskan som du också ser där, kommer nog vara i min fulla juli video. Mitten av månadens videos kommer nog bara var 5 saker, och så fulla är nog 10.
 
Men asså håller ni inte med, se vilken sådan fin färg! Den ser ju ut att vara så classy.
 
Idag ska vi grilla så det, ska jag nog gå och filma lite om nu tror jag. För in nästa vlogg inför denna vecka som kommer. Om ni vill se på min YouTube kanal och mina reviews eller vloggar, favorit viideos och sink videos så klicka HÄR
 
Det var väll allt för dagen. Ha en underbar Söndag allihop!
Jessie <3
Det är runt 30 grader här i England nu och jag svettas som bara den. Jag har druckit massor av vatten och de flesta av mina kalorier för dagen har komigt från smoothies. Jaja, man ska inte klaga för innan man vet så är det vinter snart igen.
Här är en mycket vacker lagelack so jag har värkligen älskat de sistonde, nu som en sommar färg. Det är BarryM's nya collection som torkar fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela