jessiepethrus.blogg.se

Mera Sommar Favoriter

Publicerad 2015-07-17 22:43:00 i Allmänt,

Hejsan hejsan!
 
Här kommer en till liten blogg nu på klällen. Även fast jag bara har skrivigt i cirka 3 dagar nu så känner jag redana tt min Svenska börjar att komma tillbaka och bli bättre, eller vad tycker ni? ;)
 
Iallfall, jag ville visa lite flera av mina saker so jag har gillar nu under sommaren.Alla dessa saker har jag värkligen använt varje dag också, men i min juli favoriter blogg post så ville jag mixa upp det lite.
 
 
No.1
En necessär som jag nu har haft ett tag
 
Jag bara älskar färgen och hur den ser ut.
 
No.2
Det är en bok. Varje gång jag åker tillbaka till Sverige så köper jag alltid Nora Roberts böcker på Svenska. Jagt ycker att översättningen är så bra och kommer alltid in i boken.
 
 
No.3
Sedan har jag min klocka igen som ni redan har sätt i favorit posten, men jaja här är hon igen
 
No.4
En MAC läpstift i "myth", denna har jag alldrig skjälv utan jag blandar alltid ut den med en ljus råsa eller så för att den är för beige och bra ser knasigt ut, utan lite råsa eller färg.
 
 
No.5
Dem här värkligen ÄLSKAR jag, det ser så classy ut att ha dem på. Värkligen 10/10
 
No.6
Ok, den här perfymen har jag haft jätte länge. Man måste inte har eller använda mycket för att kunna känna lukten.
 
Japp, det var ju allt då för denna post. Jag ville bara visa lite av andra saker som jag har älskar denna sommar!
 
Ha en trevlig Fredag, så hörs vi imorgon igen.
Jessie, xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela