jessiepethrus.blogg.se

Juli Favoriter

Publicerad 2015-07-14 11:32:00 i Allmänt,

 OK!
 
 
 
Detta har jag inte häller gjort riktigt, och det skänns som att sedan jag fick denna idea att lägga upp en Svensk blogg så har ganska mycket idear kommigt. En sak jag kom på för några dagar sedan, eller ja en vecka då, var att jag skulle göra månads favoriter. Jag vet ju att det redan är ganske populärt men varför skulle inte jag också kunna göra det?

Så då börjar vi.

No1. River Island plånboken är topnotch, asså jag har varigt så obsessed med den sedan jag köpte dem. Den har guld metal och är så färgrik ed kolibrier och blommor på att den är ju prefekt för sommaren. Om du som läser tycker om den men inte har en River Island affär nära dig, så kan du ju bara beställa den på nätet.

No2. Nästa är denna guld ringen som är en fjäril. Tyvärr kan man nog inte köpa denna någonstans nu eftersom den är å gammal, typ 5+ år, men om du har lycka så kanske det finns någonting liknande nu på Accessorize.

No.3 är min klocka som man kan se suddigt i bakgrunden.

Här finns en close-up på henne.

 
 

Den är beige/ben läder aktigt och har rosor på basen.

No. 4 Sist men inte minst, utan störst är min Tab, Samsung Tablet. Jag har haft den i över två år nu och min blev faktist lite konstig så jag fick en ny som var min pappas eftersom han inte använder sin. Nu har jag faktiskt använt den ganske så mycket och älskar den jätte mycket.

 

Jag är en Samsung girl, över Apple. SANT!

 

Det var allt för denna dag. Ja en jätte bra Tisadg så hörs vi snart igen!

Jessie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela