jessiepethrus.blogg.se

Den Virriga Jag

Publicerad 2015-07-29 12:01:23 i Allmänt,

Hej Sverige!
 
Så nådra dagar har nu gått sedan jag  skrev här på bloggen. Jag hade ett snack med mamma och pappa i förregår, oj redan! Och ja, som jag trodde så kom jag ingen vart. Jag är en spdan virrig person som vill så mycket att det är bara jag som håller mig bort ifrån att kunna göra vissa saker.
 
Nog med det, här ska vi ha positiva vibbar, fast det är också viktigt att prata sannig om vissa saker.
 
 
...ok, ,så tididagre, några posts bort, så skrekv jag om hur mitt hår blev hos frissan. Visseligen var det lita slarvigt gjort under mitt hår, men här kan ni se att man kan nog faktisgt inte se när håret bara ligger. Jag älskar  mitt hår nu och är nog nöjd för det han gjorde. Jag navändet faktiskt ett filter på denna bil so jag la upp på min Instagram 'jessiepethrus' så det ser lite ljusare ut änn vad det igentligen är, men det är ok.
 
Jag har börjat få lite flera prenumeranter på min Svenska YouTube nu, sp det är ju roligt. Jag har snart 4K på min Engleska Fitness kanal 'jessicapethrus' så att kunna göra in Svenska beauty kanal att börja växa är ju roligt. Om ni vill kålla in på den kan ni bara klicka här.
 
Ja nu har jag nog runt cirka 3 veckor innan mina prov, jag måste förhöra mig skjälv idag sedan, och ska fråga min syster om hjälp.
 
Jag ska också filma en review video, TAG video och en annan sminknings video idag för denna vecka, sedan ska jag edita den imorgon eller, ja jag kan ju börja ikväll.
 
Japp, nu måste jag dra idegn, så hörs vi snart.
 
Kram,
Jessie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela