jessiepethrus.blogg.se

Början || Lite om mig & Nya Svenska YouTube kanalen

Publicerad 2015-07-13 21:19:00 i Allmänt,

 
 
 
 

Hej allesammans.

 

Först var jag lite osäker om jag skulle skriva här på, eftersom jag bor i England och har nu längre änn vad jag har gjort i Sverige. Ska jag vara ärlig så sitter jag faktist och skriver detta på min desktop dator och har en flik öppen för Google Transaltion, med Svenska och Engelska.

 

Japp, jag sa det. Så lite Svenska kan jag faktist just nu. Jag har tagit min tid för at läsa lite Svenska böcker innan all Svenska och stavning försvinner. Visst pratar jag Svenska hemma fortfarande med min familj, men man inser ju hur det sakta försvinner och stavningen är ju värkligen dålig så detta kommer att bli en test för mig och se hur mycket jag kan nu och hur mycekt jag lär mig.

 

Ok, nog om det. Lite om mig kanske?

 

Hej, jag heter Jessica (kalls för Jessie) och har precis börjat en Svensk TouTube kanal. Jag har redan en englsek fitness baserd som har över 3k, MEN jag har saknar Sverige så mycket under årents lopp nu, i cirka 5+ år eller så, och jag skänner att jag vill kommunicera lite mera med det Svenska folket.

 

Jag går på univesritet här i England nu också, och gör reklam och marknadsföring. Det är tufft och har faktiskt missat 3 tentor som jag nu måste göra om nästa månad. Ibland undrar jag varför jag sitter och studerar för dem när jag vill göra videos och filmer, edita och fotografera. Jag, just det, det är ju också en annan hobby som jag är väldig intreserad av, foto. Media helt och hållet faktiskt, design, art foto, film, tv och acting.

 

Ja, med detta får väll nog räcka för idag kanske. Ville bara seja hej till värden och er alla. Jag hoppas att ni som läser detta vill checka ut min kanal på YoutTube (som ni kan klicka här för att se) och tycker om innehållet, samma som det jag skriver här och på blogger.om, som jag nog kommer att blogga mera på med länkar härifrån till dit.

 

Så hörsh vi snart.

 

Kramar,

Jessie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela