jessiepethrus.blogg.se

Besviken Med Hårfrisören

Publicerad 2015-07-22 12:35:24 i Allmänt,

Hejan svejsan idag igen!
 
Hadde en toppen dag igår igen. Vakanade upp kl 5.30 och pluggade i 3 timmar, sedan började jag min dag.
Just det, jag har ju inte visat en bild på hur mitt håt ser ut nu. Här kommer den
 
 
Jag tycker omde, fast jag ville ju har ljusare hår, asså blont. Jag kommer inte åka tillbaka till honom för att göra om det. Han pratar som att han vet så mycket, och man tror att det kommer att bli bra, men han talk the talk, mera än vad han walk the walk.
 
Det var också väldigt slarvigt gjort under håret som ni kan see här.
 
 
 
INTE bra alls. Asså det var väll fint när man gick men när jag såg det var jag ganska orolig. Hadde mamma inte gått dit så ofta och varigt kompis med honom, så hadde jag sagt till. För att jag är inte riktigt nöjd, och grejen är ju att det kosatade £135, typ runt 1400kr. Liksom, det är inte så snällt. Specielt eftersom jag visa en bild på hur blont jag ville ha det.
 
Innan jag har där så hade jag en hud test (som man ska göra innan man färgar håret) och då sa jag ju att jag ville gå blond. Han sa att det skulle bli dyrt och att han inte tycker det, så gör omber istället sa han. Så jag gick ju med på det, men det blej ju så mycket folie iallafall nu, att jag lika gärna hadde kunnat gå helt blond över hela håret.
 
 
 
Hmm, man vill ju inte bleka håret för mycket, så jag kommer nog vänta i 1 eller 2 år inna  jag gör det igen. Då kommer jag gå HELT blond. Det var ju så som jag hade velat göra från början. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela